SUSHI EIGHT BEEK EN DONK

Recentebeoordeling


3 sterren uit 272 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Eight Beek en Donk. Meer weten? Ontdek meer

30 mei 2023 om 16:00 Om 6 uur had ik eten besteld, het kwam pas 2 uur later om 8 uur en koud
29 mei 2023 om 23:03 Ik had besteld dat het om 18:00 zou komen maar het was om 18:47 pas binnen.
28 mei 2023 om 19:48 Super lang moeten wachten , en dan krijg je een telefoontje dat het nog 20 minuten duurt uiteindelijk nog 40 minuten extra moeten wachten
26 mei 2023 om 21:55 Eten was lekker maar ik heb 2 uur moeten wachten. Na 1 uur belde ze dat er geen avocado was en dat de bestelling klaar stond. Daarna nog lang moeten wachten. Excuses aan de deur
26 mei 2023 om 21:52 2 uur moeten wachten . Halverwege het wachten werd ik gebeld dat de zalm op was . Dan maar tonijn . Wel excuses aan de deur. Eten heel matig . De sla tussen de sushi niet gewassen . Kreeg zand in m’n mond . Heel jammer geen volgende x meer
22 mei 2023 om 10:28 Na een half uur wachten eerst zelf gebeld en het zou zogenaamd al klaar staan en snel worden bezorgd. Niet dus. Anderhalf uur gewacht en eten was totaal niet vers en gefrituurde hapjes waren koud.
18 mei 2023 om 22:24 Eten smaakte redelijk maar toch iets minder vers dan ik gewend ben en het duurde maar liefst drie uur, het zou volgens de app 70 min duren maar toen die om waren nog 1 1/2 uur melding "wordt zo meteen bezorgd"
14 mei 2023 om 20:19 Ruim 2 uur moeten wachten. Kwaliteit viel ook nog eens tegen. Dit nooit meer
13 mei 2023 om 19:49 Welke bestelling wacht al 2,5 uur
6 mei 2023 om 21:08 Ik heb mijn eten nog steeds niet. Inmiddels al 2,5 uur aan het wachten. Toch vind ik het wel jammer. Ik heb vaker besteld, het eten is goed. Maar nu ben ik een beetje sceptisch of mijn eten nog wel komt?
6 mei 2023 om 8:39 Super kwaliteit eten maar uiteindelijk zelf opgehaald.
5 mei 2023 om 20:45 Het was heerlijk maar duurde wel erg lang deze keer - al waren ze wel zo vriendelijk mij hiervan telefonisch op de hoogte te stellen en ook nog weer eens te bellen toen de bezorger onderweg was.